FAQ   Rechercher   Membres   Groupes   S’enregistrer   Profil   Se connecter pour vérifier ses messages privés   Connexion     
Dragon City Facebook Foro

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tea Destruction Index du Forum :: Destruction Team :: Presentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
jaycjanna

Masculin
CoD Point(s): 1 492
Moyenne de points: 3,24

MessagePosté le: Mer 10 Jan - 16:17 (2018)    Sujet du message: Dragon City Facebook Foro Répondre en citant

Dragon City Facebook Foro
> DOWNLOAD (Mirror #1)

Poco a poco aprenderis a usar todo esto. El ltimo da Los ltimos 2 das La semana pasada Los ltimos 10 das Las ltimas 2 semanas El mes pasado Los ltimos 45 das Los ltimos 2 meses Los ltimos 75 das Los ltimos 100 das El ltimo ao El principio Utiliza este control para limitar la visualizacin de temas a aquellos ms nuevos que el perodo de tiempo especificado. These pairings can also create the same species as Generation 1 Breeding, by passing on only half of their elemental makeup. More General ForumsChat and have fun Video Game ForumsFind friend, get help Teams ForumsStart your own Pokmon HubFind it all PokdexAll the stats Pokemon GO PokdexCheck your collection Mods Mods and and-ons How To's Console and device help Achievements & Trophies'chieve lists and hints to help Submit Your Stuff Send in your cheats, hints and codes Need help? Ask a question here Help a gamer Can you provide the answers for fellow gamers questions Forums General ForumsChat and have fun Video Game ForumsFind friend, get help Teams ForumsStart your own Latest PostsWhat new on the forums Forum SearchFind the forums for you Forum GamesTime to waste? Upcoming games for 2018What are you looking forward to? Pokemon Go PostsHow many have you caught? Latest Team PostsWhat new on the Teams forums Pokemon Pokmon HubFind it all PokdexAll the stats Pokmon ForumsGet help and find friends Pokemon News and updatesKeep informed and updated Pokemon GO StatsAll the details on Pokemon GO Pokemon GiveawayOur pokemon experts can help you Pokemon Go GuideEverything you need to know QR Codes - Pokemon Sun & MoonThe QR codes to find them all Pokemon Battling AdviceFind helpful tips Follow the dark path or use the light Mobile Remember Me Forgot Password Sign Up go . Game not foundWe cannot find the page you are trying to reach. si a mi me paso lo mismo y si lo ban a dejar asi para siempre no se los recomiendo por que mucha jente se demoro demasiado en conseguir siertos dragones como pa ra que despues tengan una vida tn baja y sea tan aburrido luchar SALUDOS,cuando entre a mi dragon city me di cuenta que mis dragones no tenian la misma vida y que no atacaban de la misma mandera . Temas del 1 al 3 de 3 . (See "Note" on Generation 2 Breeding) Dragon 1 + Dragon 2 Baby Dragon = Coolfire Armadillo Legendary Coolfire Soccer Crystal Gummy Soccer Mirror Armadillo Gummy Wind Wind: Opposite Hybrid + Opposite Hybrid (example: Armadillo + Gummy) Mirror: Opposite Hybrid + Opposite Hybrid (example: Soccer + Gummy) Legendary: Opposite Hybrid + Opposite Hybrid (example: Cool Fire + Armadillo) Crystal: Hybrid Opposite + Hybrid Opposite (example: Cool Fire + Soccer) So as you see the dragons have Genes just like any other living thing. Cara a Cara Ms videojuegos Facebook . Learn more, including about available controls: Cookies Policy.FacebookJoin or Log Into Facebook Email or PhonePasswordForgot account?Log InDo you want to join Facebook?Sign UpSign UpDragon CityLoading. When you've fed your dragon to level 4, your new species can be bred to create even rarer dragons! Note: It doesn't matter which order you put your adult dragons in the breeding mountain. Generation 1 Breeding The parents for these pairings must first be purchased from the store. Ordenar temas por: Ttulo de tema Fecha de ltimo mensaje Fecha de inicio de tema Nmero de respuestas Nmero de visitas Autor Calificacin de tema Te permite elegir los datos por los cuales ser ordenada la lista de temas. Tenis en primer lugar un ndice, ah se encuentran los foros del wiki, ahora mismo en este wiki solo existe el foro "General", pero podis crear cuantos foros creis convenientes. Opciones de desplegado de temas Mostrar temas desde. Esperamos que sea de vuestro agrado, y si tenis cualquier pregunta que hacer, que no os de vergenza, pasad al foro de soporte tcnico y preguntad! Equipo Comunitario de Wikia. FANDOM Comunidad Central Mi cuenta Iniciar sesin No tienes una cuenta? Registrarse Crear un wiki Anuncio Wiki Dragon City 1.053 Pginas Aadir pgina Comunidad Entradas de Blog recientes Forum Dragones Dragones Elementales Tierra Fuego Mar Natura Elctrico Hielo Metal Oscuro Arcngel Blico Hbridos Chicle Fuego Fresquito Volcn Armadillo Nenfar Pingino Caca Ms Puros Puro Tierra Puro Fuego Puro Mar Puro Natura Puro Elctrico Puro Hielo Puro Metal Puro Oscuro Puro Tetra Elementales Abismo Apocalipsis Espejismo Forja Milenio Prometio Puertas del Infierno Supersnico Ancestrales Gorgoneia Fulltune Cosmoprime Guardangel Poseadus Edeluxe Ankeror Ignox Recondite Turkgon Ms Dragones Tierra Dragones Fuego Dragones Mar Dragones Natura Dragones Elctrico Dragones Hielo Dragones Metal Dragones Oscuros Dragones Legendarios Dragones Puros Edificios Hbitats Torres Taberna Estadio Centro de Entreno Ms Eventos Isla Titn Islas El Reto Dojo El Reto Copa del Mundo Isla de Navidad Aventura Carnaval Isla Atlntida Isla de Pascua Bonus Diario Mercado Negro del Dragn Ms Explora Wiki actividad Pgina aleatoria Comunidad Videos Imgenes Foro en: General Foro:Bienvenidos Pgina del foro Editar Historial Discusin (0) Este foro ha sido archivado Visita el nuevo foro Foro: Index General Bienvenidos Estos foros son un lugar donde la comunidad de usuarios ayuda a otros miembros o habla de cualquier tema. Security CheckPlease enter the text belowCan't read the text above?Try another text or an audio captchaEnter the text you see above.Why am I seeing this?Security CheckThis is a standard security test that we use to prevent spammers from creating fake accounts and spamming users.Submit.. Episode 5 trailer Light Tracer Steam Launch Trailer More videos . (Your dragons need to be at least level 4 before they can breed.) Click Breed when the icon appears and wait for your dragons to produce an egg. Start a wiki The FANDOM App Take your favorite fandoms with you and never miss a beat Advertise Media Kit Contact Facebook Dragon City Wiki is a FANDOM Games Community. Comprob lo mismo con el resto de los dragones. si esto es un bug de mi dragon city me podrian informar o si ba seguir asi por que lo aria a este asombroso juego aburridisimo. Foros: Dragon City Dragon City es un nuevo juego emocionante donde usted cra sus propios dragones y crear un mundo fantstico de islas mgicas! Tambin puede combatir contra tus amigos con tu equipo de los dragones! nete a la diversin de cuento de hadas y la eclosin de un huevo de dragn! . Play Now Free . porfavor me podrian informar y teniendo en cuenta lo que cuesta conseguir dragones raror, aqui dejo la pagina de gemas de promocion para acelerar las crias VIDA DE DRAGONES REDUCIDA Hola gente de dragon city bueno tengo un problema que tienen varios bueno es que cuando entro a la liga de dragn o al estadio veo que mis dragone tienen menos vida bueno tengo un puro oscuro lvl 20 y quita no mas de 4k con 2 estrellas de oro y cerca de 6000 de vida bueno algo que me parece injusto y aque tardan 4 dias para tenerlo y asi cualquier dragon hasta el tierra te puede ganar. Dragon 1 + Dragon 2 = Baby Dragon Fire Earth Flaming Rock, Volcano Fire Water Cloud, Blizzard Fire Plant Spicy, Firebird Fire Electric Laser Fire Ice Soccer, Cool Fire (Can't Breed Gen 1) Fire Metal Medieval Fire Dark Vampire Earth Fire Flaming Rock, Volcano Earth Water Mud, Waterfall Earth Plant Cactus, Tropical Earth Electric Star Earth Ice Alpine Earth Metal Armadillo (can't Breed Gen 1) Earth Dark Hedgehog Water Fire Cloud, Blizzard Water Earth Mud, Waterfall Water Plant Nenufar, Coral Water Electric Lantern Fish, Storm Water Ice Icecube Water Metal Mercury Water Dark Pirate (can't Breed Gen 1) Plant Fire Spicy, Firebird Plant Earth Cactus, Tropical Plant Water Nenufar, Coral Plant Electric Gummy (Can't breed Gen 1) Plant Ice Dandelion Plant Metal Jade Plant Dark Carnivore Plant, Rattlesnake Electric Fire Laser Electric Earth Star, Cameleon Electric Cloud (Fire + Water) Storm Electric Plant Gummy (Can't breed Gen 1) Electric Ice Fluorescent Electric Metal Golden, Battery Electric Dark Neon Ice Fire Soccer, Cool Fire (Can't Breed Gen 1) Ice Earth Alpine Ice Water Icecube Ice Plant Dandelion, Mojito (Summer) Ice Electric Fluorescent Ice Metal Platinum Ice Dark Penguin Metal Fire Medieval Metal Earth Armadillo Metal Water Mercury Metal Plant Jade Metal Electric Golden, Battery Metal Ice Platinum Metal Dark Zombie Dark Fire Vampire Dark Earth Hedgehog Dark Water Petroleum,Pirate (can't breed Gen1) Dark Plant Carnivore Plant, Rattlesnake Dark Electric Neon Dark Ice Penguin Dark Metal Zombie Generation 2 Breeding - Hybrid Rare The following breeding pairs require the offspring of Generation 1 pairings as parents. Anuncio: Reglas del Foro WorldHack.net (Administrador) 09-26-2017 Visitas: 2,678 . Menu Search Games PlayStation 4 PlayStation 3 PlayStation 2 PlayStation PS Vita PSP Xbox One Xbox 360 Xbox Switch Wii Wii U 3 DS Nintendo DS Nintendo 64 Gameboy Adv. Gracias: 0 Me Gusta: 0 No me Gusta: 0 5a02188284
fotos para tu facebookfacebook zip for androidjava facebook para descargarbelajar hacker facebook untuk pemulanivel 9 de fotos y palabras en facebookapp zum facebook hacken iphonefacebook general login pagefacebook download with javahow to check if user likes facebook pagefacebook phone tracker gps

Publicité

MessagePosté le: Mer 10 Jan - 16:17 (2018)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Tea Destruction Index du Forum :: Destruction Team :: Presentation Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
     Tea Destruction: La destruction commence toujours par une Demolition